12 července, 2015

V blízké době...Wishlist

Suma sumárum, co si chci tento měsíc pořídit. Musím zvažovat pečlivě, neboť potřebuji nový mobil a sponzoři nikde..=D

Kniha vzpomínek je o ženě, které zjistí Alzheimera a doktorka jí doporučí udělat si knihu vzpomínek. Myslím, že to bude velmi emotivní a poučná kniha. Zítra by mi měla přijít poštou. Mám tento typ četby strašně ráda.
 U této knihy jsem velmi váhala. Zaujala mě obálka, avšak anotace mě neoslovila. Ovšem po dvou nadšených recenzích, jsem se rozhodla dát knize šanci. Bude nejspíš děsně bláznivá ale tím i originální a já si tohle šílenství prostě nechci nechat ujít:). Knihy od nakladatelství Paseka se mi v poslední době dost zamlouvají:).
Od Kinga jsem zatím nečetla ještě nic. Nechci se bát. Bohužel máme jisté zážitky z reálného života a nechci to přiživovat ještě knihama. Můj přítel má ale Kinga rád a tak jsem se rozhodla ho vyzkoušet. Tato novinka mi příjde v oblasti "strašidelnosti" tak akorát. Film Carrie, který jsem viděla, se mi líbil a neděsil mě:). Tak uvidíme.
 Coelho mě teď prostě chytl. Alchymista je prostě nejlepší. Kdo ho ještě nečetl, prosím napravit! No a Veronika se rozhodla zemřít ve mě také něco zanechala. A tak jsem si vybrala další z jeho knih...Určitě nezklame:)
 Ta obálka...♥. No prostě..Jsem obálková žena..:D. Nadávám si za to, ale nemůžu si prostě pomoct. Anotace mě zaujala a i nadšené recenze mě nabudily. Akorát mě trošku vadí, že je to série. Nechce se mi načínat série:). I přes to si ale knihu pořídím. Čuchám super příběh:)
No...To je prostě už klasika...Zlodějku jsem ještě nečetla (!) a chci to napravit. Měla jsem ji půjčenou z knihovny ale nebyl čas a já ji nechtěla brzdit. Váhala jsem mezi paperbackem a hardbackem. Většinou volím hardbacky ale u tohoto titulu zvolím paperback. Je hrozně příjemný (sametová obálka) s krásnou ilustrací:).






Tak a to je vše. Samozřejmě mám dalších XY tipů co by stálo za to, ale krom peněz, není ani čas:). A tak se člověk musí uskromnit. No ne?!...=D

4 komentáře:

  1. Krásné knížky! Kniha vzpomínek se ti určitě bude líbit, je to skvělý román. A na Zlodějku se brzy chystám také... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kinga miluji a tuhle knihu si chci take precist. Druhou sanci chci dat Coelhovi, jelikoz jsem cetla Neveru a byla hrozna, tak snad to umi lip :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevěra je jeho nejslabší dílo, prý to snad ani není on. Zkuste Alchymistu!

      Vymazat