11 července, 2015

Read-a-thon

Zdarec!:)

Jak jste asi viděli na mém videu, mám opravdu spousty knih, které si chci přečíst. Hledala jsem tedy nějaký projekt - maraton, do kterého bych se mohla zapojit. A jeden jsem našla u Pavči.
Odkaz najdete v menu, budu ráda, když v tom nebudem samy:).

Akce začíná 13.7. a končí 15.7., takže je poměrně krátký. Vybrala jsem si "pouze" tři tituly vzhledem k tomu, že v pondělí jdu na brigádu a některé dny budu mimo domov, takže si nemůžu stále jen číst:).

Ovšem myslím si, že jsem si vybrala ty nejlepší z nejlepších a těším se!

Dnes i včera jsem se pokoušela číst, ale bohužel se nemůžu vůbec začíst, musela jsem již dvě knihy odložit. Ono po Babička pozdravuje a omlouvá se a Veronika se rozhodla zemřít bude jen těžké začíst se do "oddechovek".

Začala jsem pokukovat po Kingovi, ač jsem jej nikdy nečela, jeho novinka Revival mě dost láká. Možná je to prostě jakási změna, kterou potřebuji. Něco, co mě pohltí.

Uvidíme:). Každopádně tyto tři tituly se pokusím v přečíst jak jen to půjde! Jelikož se na mě hrnou další a další =D.

!HLASUJTE V MENU VLEVO V ANKETĚ!

1 komentář:

  1. Moc jsi mě potešila, že se zúčastníš! :-D Po knize Všichni jsme z toho na větvi jsem se už koukala a celkem mě zaujala, takže jsem zvědavá na tvůj názor :-D A taky moc děkuju za odkaz na maraton! :-D

    OdpovědětVymazat