10 července, 2015

Můj výběr: Knihy na léto (aneb osobní letní maraton)

Ahoj:) Chtěla jsem vám ukázat některé své knihy ale nechtělo se mi je fotit. A tak tu máme první (velmi nekvalitní - časem snad zlepším nějak =D) video s knihami, které bych už konečně ráda přečetla za léto:).


6 komentářů:

  1. Video je super, ale příště to nenatáčej proti Slunci, aby video nebylo tak tmavé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, také jsem koukala:D...Tak příště, začátky jsou holt těžké..:D

      Vymazat
  2. Ahojky, schvaluji ti natáčení videí :-). Ať se ti daří. Potěšila jsi mě a zároveň jsi mě inspirovala k dalším knížkám k přečtení :-D
    A neboj, časem všechno vychytáš. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Všichni jsme z toho na větvi mě taky docela zaujalo, počkám si na Tvé dojmy! :) A Dovolenkáři...to mě až tak nezaujalo, ale mohlo by to být fajn. Lazarovy ženy už jsem ti chválila, ale znova - je to super! A jsem zvědavá, co řekneš na Hvězdy nám nepřály - v angličtině je to podle mě o moc lepší, český překlad byl takový...nic moc... :) Temné šílenství má straaašně dobrou obálku, taky jsem hodně uvažovala o koupi, ale zatím jsem se nedokopala...tak jsem zvědavá, co na to řekneš :) A ty omalovánky vypadají prima, asi si je taky koupím...jako podporu pro tvorbu bakalářky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď čtu Pod sněhem (měla jsi krásnou recenzi!), Dovolenkáři nakonec odloženi, nebyly tam skoro žádné dialogy a z hlavních hrdinů mi nebyl nikdo sympatický. Ta angličtina bude trochu problém, kdoví, co z celé knihy poberu..:D. Temné šílenství bude podle mě fakt super! Ale čekám na správnou náladu:). Omalovánky teď frčí a za stopade...proč ne:). A kor ty, ty to bude potřebovat i na praxi...:D:D

      Vymazat