27 října, 2015

Na vaše rady...

Ahoj, mám tu nový přírůstek, který jsem si koupila díky vaším nadšeným recenzím. Prý u nás naprosto nedoceněná kniha. A to se musí změnit:). Dala bych ji klidně jako návrh do čtenářského klubu:).


Anotace
Do města přijíždí bez ohlášení tajemný cirkus. Jeho šapitó je černobílé a představení se konají pouze v noci. Triky, které provádějí zdejších iluzionisté, však vypadají spíše jako mocná kouzla… Románový debut Erin Morgenstern s podmanivou magickou atmosférou sleduje v několika dějových liniích i časových rovinách hru dvou kouzelníků, jejímž vítězem se má stát ten, jehož učedník zůstane na konci hry živý. Celie a Marco jsou však k sobě i k cirkusu, který má být jevištěm jejich hry, připoutání mnohem více, než si jejich mistři dovedli představit.

4 komentáře:

  1. Mám ju doma, ale ešte som sa k nej nedoatala. Snáď už čoskoro :).

    OdpovědětVymazat
  2. Knihu som si prečítala na odporúčania mojej dobrej kamarátky a vôbec neľutujem, je skutočne skvelá :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mám teď knihu (spolu s dalšími sedmi :D) půjčenou z knihovny, ale ještě jsem se k ní nedostala. Je pravda, že v zahraničí ji všichni chválí a doporučují, ale v Česku jsem na ni moc recenzí nečetla... :(

    OdpovědětVymazat