17 července, 2015

Knižní přírůstky a selhání v maratonu :)



Ahoj,
tak nejprve k mému selhání - jsem prostě asi šnek, protože teprve končím s knihou Pod sněhem (která se mi dost líbí!) a jelikož v sobotu jdu do práce a v neděli máme →knižní sraz←, tak už nic moc nestihnu. Ale proč fňukat, mám před sebou ještě půlku července a celý srpen! A k mým knihám, které jste mohli zhlédnout v mémvideu, přibyly ještě tyto dvě zapůjčené. 


 Královnu Tearlingu všichni znáte, je to první z YA fantasy série, brzy vyjdou další díly.→Ukázka








Jelikož anotace jsou všude neuspokojivé, vyfotila jsem vám tu, která je v knize: 


Další knihou, možná méně známou, je Dáma s tajemstvím. Až dnes jsem se dozvěděla, že je to kniha ze série Lost Lords ale naštěstí to vypadá, že na sebe díly nijak nenavazují. U této kraťučké knihy mě zaujala anotace:

Lord Alexander Randall tuší, co se od něj jako od jediného dědice hraběte z Daventry očekává. Měl by si najít vhodnou partii pro život, řádně se oženit a založit rodinu. Jeho ale namísto vybrané nevěsty z dobře postavené rodiny uhranula obyčejná vesnická žena. Julie Bancroftová, která pomáhá místním ženám u porodů, si však navíc s sebou nese temné tajemství. Když se v jejím životě objeví lord Randall, ptá se sama sebe, zda může vůbec ještě nějakému muži v životě důvěřovat. Zdá se ale, že právě vznešený lord Randall může být její jedinou záchranou.
Ukázka
Co knihám říkáte? Mám se těšit? :). Jsem hladová po fantasy...:D


!!HLASUJTE V ANKETĚ V MENU!!

4 komentáře:

  1. Obě knihy bych si hrozně ráda přečetla. :)
    http://readingwithlu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Královnu bych si moc chtěla přečíst :) A ani Dáma s tajemstvím nevypadá špatně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Královnu bych si moc ráda také přečetla! :)

    OdpovědětVymazat