03 června, 2017

Čtecí polštář


Nedávno mě zlomilo pár blogerek, které už svůj čtecí polštář mají, a rozhodla jsem se jeden si také pořídit. Měla jsem však své podmínky. Nic extravagnatního, žádné nášivky a podobně. Chtěla jsem něco minimalistického, příjemného na pohled. A myslím, že se to výrobci povedlo. Pojďte se podívat.








Vyjádření výrobce

K čemu to vlastně je?
Hlavně k pohodlí. Volné ruce při čtení k nezaplacení! (V jedné káva a v druhé jiná káva?:-)) Knihu nemusíte držet ani jednoruč, ani obouruč..nemusíte jí držet vůbec. Vaše ruce vás budou blahořečit.:-) A více toho přečtete. Knížka si krásně hoví na polštáři, nikam neutíká ani neklouže. Výborné na klín, do postele, do křesla. Tolik pohodlných poloh jste při čtení ještě nezažili. Vyzkoušeno na několika verzích. Ideální velikost polštářku se ukázala být – cca. 55×36 cm.

Co to všechno umí?
Umí to nejen dělat pohodlí při čtení, ale také umí držet lampičku na čtení, aby svítila uprostřed; umí držet brýle, umí mít kapsičku třeba na mobil nebo kapesníčky (ať už vás zasáhne rýmička a nebo čtete nějaký ten doják), umí to přidržovat stránky, pokud je venku větrno; umí to dělat záložku; umí se to nosit jako taška a také to má velkou kapsu na zadní straně, aby se daly knížky, časopisy , čokolády a ostatní drobotiny pěkně přenášet pohromadě.

Z čeho to je?
Šijeme hlavně ze  100% bavlny.  Leč můžeme se domluvit na jiném materiálu. Výplň používáme jen duté vlákno! Boční přichytávky stránek jsou buď z gumiček, nebo stuh a nebo je vyrobíme z látky polštářku. Prostě podle toho, co se k danému polštářku bude více hodit.

Můžu si vybrat vzor a barvy?
Ano. Stačí nám říci, co máte rádi a jak si představujete, aby polštář vypadal a společně něco vymyslíme a dohodneme se na všem k vaší spokojenosti:-) Kreativitě se meze nekladou:-).

Pokud i vás okouzlil čtecí polštář, neváhejte se obrátit na Hranaté šitíčko. Společně se domluvíte na materiálu, barvách a stylu a samozřejmě také na úměrné ceně. Ty se pohybují od 300 Kč do nekonečna. Záleží na vaší volbě.
Doufám, že vás brzy uvidím s polštářkem na fotkách:).


Objednávej zde.
http://hranatesiticko.cz/2016/05/05/cteci-polstare-pohodli-pro-vase-pismenka/

10 komentářů:

  1. Jeminku, tak toto je asi tá najkrajšia, najrozkošnejšia a najpraktickejšia vec, akú som kedy videla. :D Veru, musím sa po tom viac popozerať. Ďakujem za takýto skvelý tip a nápad, ako si spríjemniť čítanie. :) Maj sa krásne!

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem tyto polštáře místy viděla, a si jsou pro někoho i praktické, ale já bych si něco takového třeba v životě nekoupila. U čtení střídám takové polohy, že by mi polštář překážel a nakonec by mi danou knihu ještě zničil. Navíc se s ním otravovat, tahat ho, přijde mi to prostě nepraktické.
    Ale chválím ti barvy.

    OdpovědětVymazat
  3. Diky za zmínku na webu :-)jsem ráda, že slouží :-) Bleise_ stačí napsat, určitě něco vymyslime :-) Baro..jde s ním i měnit polohy, děláme i cestovní verzi. Prvně bych zkusila jak se s ním čte, pak se rozhodovala, zda je to praktické či nikoli :-) pokud poloha není hlavou dolů při zavěšení za pravou nohu na vůně z pátého patra, dá se polštář použít :-) ale určitě by mě zajímalo, jaké polohy stridate, protože by se třeba dalo něco dalšího vymýšlet. Znám jen ty v šedé položené, leze, stoje, na břiše, na boru, na turka atd..:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím, já třeba nevymýšlím žádný extrémní polohy, a stejně jsem si naprosto jistá tím, že by mě ten polštář docela obtěžoval. I jen v poloze na zádech bych to prostě měla moc daleko, jsem zvyklá mít v poloze vleže knížku mnohem blíž než na klíně. V poloze na břiše zas nemůžu mít knížku položenou pomalu ani na svým polštáři na posteli, jinak mám pocit, že si vykroutím krk. A jako bonus jsou většina mejch knížek paperbacky, který obvykle otvírám jen napůl, protože nenávidím zlomený hřbety - nedokážu si představit, že bych je chuděrky měla narvat do polštáře, kde budou rozložený na 180 stupňů, fuj.
      Jako já chápu, že někomu ten polštář asi i vyhovuje, ale já ho nemusím zkoušet, abych věděla, že mně prostě nebude. A ano, taky střídám polohy, a ty nejčastější by polštář na čtení asi celkem vylučovaly. Jako třeba vleže, jedna noha pokrčená, druhá standardně nožka přes nožku - ale tak, že jedno koleno je vážně o hodně blíž hrudi než druhý. nebo jedna noha pokrčená, druhá trčí do vzduchu. Nebo málem 'na Egypťana' - ramena normálně na polštáři, ale od pasu dolů jsem přetočená na boku. Prostě normální polohy člověka, co neumí bejt v klidu. S oběma nohama způsobně vedle sebe mi nejde sedět ani u stolu, natožpak u čtení... :D

      Vymazat
    2. Fakt ho je třeba vyzkoušet:-) jak vás tak čtu, tak vrtěcí problém máme stejný. :-) :-) až se někde ve vašem okolí objeví, tak si ho půjčce a uvidíte :-)

      Vymazat
  4. Tenhle polštář vypadá parádně a začínám o něm hodně uvažovat :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak takový polštář jsem ještě neviděla

    OdpovědětVymazat
  6. Zkoušela si některá z vás ušít obal na knihu?

    OdpovědětVymazat