10 února, 2017

To nejlepší i nejhorší v roce 2016

V roce 2016 jsem přečetla mnoho knih, většina byla skvělá, ale najdou se i takové, které mi takříkajíc "nesedly". Podívejte se na moje shrnutí roku 2016.

Knihy, které se mi četly ztěžka



Od knihy Všichni jsme hleděli vzhůru jsem čekala mnohem více, bohužel mě nakonec celkem zklamala, asi nejvíce ze všech knih roku 2016.
RECENZE




Tato kniha mě nezklamala tak úplně. Kdybych přeskočila první polovinu, tak jsem spokojená. Vlastně by byla pak výtečná. Přesto ve mně, teď s odstupem času, zanechala takový smutný dojem.

RECENZE


Záblesk světla by byl povedeným románem, pokud by se autor přestal soustředit na přírodu, a zůstal  buď u tematiky duchů, nebo rodinné ságy zasazené v historii, která řeší společenské tabu.

RECENZE

Čtenáři z Brokenwheel bylo něco, co jsem asi nikdy nečetla. Vlastně ani nedokážu říct, proč si mě kniha moc nezískala. Asi ta lennost, kukuřičná pole, vedro, pomalý děj...
RECENZE


Překvapení roku

Úžasné převyprávění Krásky a zvířete, kde místo lidí vládnou víly. Nechybí romantická linka a akce.

RECENZE



Originální nápad z pera německého spisovatele dostal podobu alternativního knižního světa. Velmi neobvyklé a velmi akční.
RECENZE

Uzavřená komunita, v níž vládne tyran. Zajímavý vhled do mysli zmanipulovaných lidí.
RECENZE

TOP knihy roku 2016


Vynikající YA román o dvojčatech, která si projdou rodinnou tragédií a nakonec se musí vyrovnávat i sami se sebou. Chválím krásnou art atmosféru.
RECENZE

Jako TOPku nedám první díl série Skleněného trůnu, ale čtvrtý - Královna stínů totiž byla zatím nejlepším dílem série a já velmi lpím na Jeřábovi. Snad se brzy dočkáme pokračování!

RECENZE



 Něco takového jste určitě nikdy nečetli! Napínavý román, řekla bych snad i thriller, který čerpá z idee o reinkarnaci duší, je pro mě jak překvapením, tak vítězem v beletrii 2016. Určitě doporučuji!
RECENZE

Dětská kniha vypráví o chlapci, který otevře bránu do svých nočních můr, se kterými se musí vyrovnat. Zdařilá pohádka:).

RECENZE



Vánoční klasika, která zahřeje na srdci. Základ knihovny:).
RECENZE

1 komentář:

  1. Pro mě je Dvůr trnů a růží jedno z největších zklamání, nemohla jsem se skoro začíst.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat