19 listopadu, 2015

Aristoteles a Dante odhalují záhady vesmíru


Tak a už ji mám také :). Jsem moc zvědavá, jestli bude příběh spíše nudný nebo naopak pro mě něčím zajímavý. Uvidíme:).

Anotace
Aristoteles je naštvaný teenager, který má bratra ve vězení.
Dante je všeználek s nezvyklým pohledem na svět. Tihle dva kluci se potkají na koupališti a zdá se, že nemají zhola nic společného. Ale protože jsou oba samotáři, začnou spolu trávit čas a zjistí, že
jejich přátelství je opravdu neobyčejné – takové to, které změní životy a vydrží navždycky. A díky němu také Ari i Dante zjistí ty nejdůležitější pravdy o sobě samých a o tom, jakými lidmi by se
chtěli stát.

2 komentáře:

  1. Zrovna přemýšlím, jestli se mám do knížky vyrhnout a možná to i udělám, zní to vážně skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem taky zvědavá, jestli to bude spíš wau nebo nuuudaa...:D

      Vymazat