09 května, 2017

Svět knihy 2017



Ahoj, pár z vás se mě ptalo, kde na SK budu. Takže jsem pro vás, i pro sebe udělala přehledový takový plán.



Odjíždím v sobotu v 6:38 z Brna (nejede někdo se mnou??), to znamená, že bych kolem 9:30 - 9:45 mohla být na výstavišti (když někde nezabloudím - spoléhám na dobré lidi!).

Jeikož mě vůbec, ale vůbec nic z programu Světa knihy nezaujalo, vypadá následovně:

1. A první má zastávka bude na tradičním srazu s Cooboo v 10:00.

2. Druhá (snad to stihnu, uvidíme) je setkání u Yoli, taktéž v 13:00 - 14:00.

 3. Třetí zastávka bude na setkání blogerů u stánku Albatros media v 13:00 - 14:30.

4. Posledním bodem je setkání booktuberů v 14:00 - 17:00.


Jak vidíte, mám to naknop, a to jsem zvědavá, zda vůbec budu mít čas na to, obejít si stánky :D. Možná to vcucnu mezi Yoli a booktubery, ať s nima pak můžu v klidu posedět. Snad mi na sebe dá někdo kontakt, abych je našla:D

Takže, až mě tam uvidíte zmateně pobíhat, prosím vás, NEZASTAVUJTE MĚ :D.


2 komentáře:

  1. Já tento rok opět zkrz zkouškové nemůžu, ale snad stihneš všechno co máš v plánu a bude se ti tam moc líbit! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já nakonec asi pojedu o trochu dříve, ještě právě nevim,my se nemůžu dohodnout :D já hlavně makam do rána za barem a těžko říci,jak to bude vypadat :D ale moje první zastávka ja na HP :D

    OdpovědětVymazat