02 dubna, 2017

Přečteno: Březen

V březnu jsem přečetla pouze dvě knihy. On totiž nějak moc rychle utekl! Ale také jsem tři knihy rozečetla. Podívejme se teď na ty, které už mám za sebou:

 Krvavé ostří bylo zpočátku zábavné a super, moc se mi líbily povídky ze Zátoky pirátů a z pouště. Ovšem poslední část jsem spíš tak zběžně prolétla, tam už to bylo dost na vážno a nechtěla jsem vědět, jak to dopadne. Knihu jsem na GR ohodnotila 3 hvězdami. Mou stálicí zůstává třetí díl této série. Team Jeřáb!


Knihu Volání netvora jsem si přečetla hlavně kvůli autogramiádě Patricka Nesse a filmu. Rozhodně nelituji, akorát bych vymyslela něco jiného než netvora, a ty jeho příběhy mě také nějak neohromily. Ale nemůžu neocenit emocionální stránku knihy, proto knihu hodnotím tak na 85%.

Rozečtené knihy: Oneiros, což je thriller o muži, jež je jedním ze smrtispáčů - lidí, které nelze zabít, a když usnou, umírá vše okolo nich. Navíc je tento muž bývalý nájemný vrah a teď rozjíždí akci na umlčení jiného smrtispáče. Do toho bláznivá smrtispáčka unáší své druhy, aby je testovala a zjistila, jak to celé vlastně funguje. Fakt akčňák.
Dále čtu Kruh, což mi připadá tematicky něco jako Big brother. Štvou mě ta malá písmenka. Někomu asi ujela ruka.
A ještě NeoObyčejné, což je super jízda o dvou studentech, kteří přijdou na to, jak získat superhrdinské schopnosti: stačí jen prožít blízkost smrti. Fakt doporučuju. Krásně to odsýpá.

1 komentář:

  1. V březnu toho sice moc nemáš, ale ty se určitě rozjedeš jindy :-)

    OdpovědětVymazat