21 února, 2016

Report: Akce na pomoc zvířatům z útulku Tibet



Ahoj, ahoj,

jak asi už víte, dnes se konal v Kočičí kavárně bazar knih na podporu zvířat ze zmíněného brněnského útulku. Bazárek začal v 10:00. Lidi, já přišla 10:40 a už tam nebylo skoro nic :D. Takže se nebojím, že by Irča z Knihánkova nevybrala dost :). Každopádně jsem si všimla, že něktří z vás chodí a přidávají své knihy z domova (např. se tam později objevila Dívka v pavoučí síti nebo Kavárnička v Kábulu), takže nevěšte hlavu a přijďte, ještě je otevřeno zítra a pozítří. Můžete též darovat knihy (zde hlavně apeluji na blogery, kteří syslí recenzáky :D). Já sama jsem darovala knihu Bez šance. Jen jsem ji vytáhla z kabelky, Irča řekla, že ji dáme tak za dvě stě, a hned si ji již platící zákazník vzal ke svému nákupu taky (,,Za dvě stě? Tak tu beru taky!" :D).

Vedle Irčiné akce se konala ještě jedna, též bazárek, ale se šperkama, obrazama, hrníčkama a různýma udělátkama, takže tam určo také koukněte, já tam koupila obraz a kalendář:).

Po nákupu knih jsem si dala moc dobrý zázvorový čaj na podporu zdraví a poté horkou čokoládu. Koutkem oka jsem zahlédla i Baroneťáky, kteří se na akci přijeli podívat a v 13:00 s nimi začala beseda (cílem byl nábor nových recenzentů). Já se bohužel odebrala domů už v půl jedné, neboť už jsem potřebovala být jinde a navíc jsem dostala fakt velký hlad :D, takže jsem se této besedy nezúčastnila. Věřím však, že si ji všichni pěkně užili:). Také jsem potkala pár blogerů, kteří přijeli z herní akce u Davida a Verči.
Celkem jsem na Tibetský bazárek přispěla 870Kč a darovala knihu Bez šance.

Věřím a doufám, že tyto penízky budou dobře využity ve prospěch útulku Tibet, jež právě teď živí celkem 150 zvířátek. Tento útulek můžete samozřejmě podpořit také, buď adopcí zvířátka na dálku, zasláním příspěvku, trvalou finanční podporou nebo tím nejlepším, co můžete - adopcí zvířátka. 
Právě teď se také vybírají peníze na nové auto, které je třeba při převozu zvířátek k veterinářům.






A zde je můj nákup:).


Tuto knihu jsem si vybrala, neboť jsem od autorů už  četla Proč muži chtějí sex a ženy potřebují lásku a moc se mi líbila:).


Anotace 

Kvůli své kontroverzní knize o rozdílech mezi myšlením žen a mužů procestovali Allan a Barbara Peaseovi celý svět a shromáždili nejnovější poznatky z oboru výzkumu mozku, z evoluční biologie, psychologie a sociologie. Výsledek jejich úsilí, vám možná překvapivým, avšak humorným a čtivým způsobem vysvětlí důvod existence napětí rozepří mezi příslušníky obou pohlaví a pokusí se najít způsob, jak se s nimi vypořádat.
Přečtěte si tuto knihu a konečně pochopíte, proč muži nikdy neposlouchají a proč ženy neumí číst v mapách. Po odhalení tohoto tajemství příslušníků opačného pohlaví se už nikdy nebudete muset za nic omlouvat.


 To, co vlastně jíme, mě zajímalo vždycky. Jde z toho strach, ale já jsem zastánce ,,radši vědět, než nevědět".


Anotace

Čemu máme věřit? Komu máme věřit? Měli bychom jíst maso, nebo ne? Libové maso, nebo tučné maso? Vznikají při grilování karcinogeny? Zabraňuje brokolice vzniku rakoviny? Jsou umělá sladidla bezpečná? Můžeme pít z plastových lahví? Snižuje běhání riziko vzniku rakoviny?
Pravda o tom, co jíme, není příliš romantická. Žádní stravovací démoni nebo zázračné léčby neexistují. Žádná rajská minulost nikdy nebyla – ani ušlechtilí divoši, zázračné elixíry, dokonce ani žádná pořádná dieta. Démony jsou výživoví poradci a panikáři, kteří vás nakazí svou úzkostí, neustálým objevováním nových toxinů a skrytých zabijáků, načež vám nabídnou rady, jak vás zachrání ze stravovacího pekla, které oni sami vytvořili…
Celý život nám je předhazováno, že musíme omezit příjem potravin a jídla, které milujeme, abychom zhubli a byli zdraví, Jenže tyto strachy z jídla jsou založeny na mýtech, nikoli na vědě – a pravda vás jistě překvapí a osvobodí!



 Toto je kniha pro babičku, která trpí cukrovkou. Je to krásná knížka a i laik se z ní může poučit!

 

Anotace

Titul, jež srozumitelnou formou dává nahlédnout do problematiky jednoho z nejrozšířenějších onemocnění lidstva moderního věku — cukrovky neboli diabetes mellitus. Zábavnou a snadno uchopitelnou formou dialogů autor-lékař objasňuje, jak a proč k onemocnění dochází, a v neposlední řadě nabízí možnosti, jakými každý z nás může tomuto onemocnění zabránit.

Na tuto knihu jsem narazila i u nás v knihkupectví, připomíná mi Deníček moderního fotra, který se mi moc líbil. A tak jsem do ní šla.


Anotace

Jedinečné, často neuvěřitelné, ale i běžné příhody, které prožívají všichni dospělí, jejichž dítě začalo chodit do školky. Rozpustilé příběhy třéleté Viky jsou podané autorem, který má dar vidět humor všedních situací a vystihnout každodenní zážitky tak, až vám dají pocit, že v tom nejste sami! 

Protože jsem protřelá, sérii hrobů jsem si u Irči hned zamluvila. Bylo mi jasné, že by mi je jinak už někdo vyfoukl (stejně jsem přišla o Dánskou dívku, Přežili jsme Mengeleho a Papírová města!)


Anotace První hrob napravo

Originální „paranormální thriller“ plný humoru, napětí a neuvěřitelných zvratů. Charley Davidsonová je soukromá detektivka, moderní žena s běžnými starostmi a problémy. To ovšem jenom na první pohled … Ve skutečnosti se narodila jako bytost s nadpřirozenými schopnostmi, která dokáže vstoupit do světa zesnulých. Zemřelé vidí všude kolem, může se jich dotýkat a oni jí pomáhají s řešením případů. Všechno je o to složitější, že vyšetřovatelku sleduje tajuplný muž, „syn Satanův“, jehož šarmu Charley nedokáže odolat. Kdo je ten záhadný hrdina, o kterém se jí zdají sny plné vášně? Je vůbec živý, nebo je mrtvý? A co by se stalo, kdyby mu podlehla?


Mrkněte na video Rodaw z Knihánkova





Líbí se vám, co jsem si vybrala? A podpoříte útulek?:).
 

26 komentářů:

  1. Škoda, že nejsem z Brna :-( Výborný nápad.

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Chtěla jsem dorazit, ale bydlím daleko a nějak mi to nevyšlo, ale je super, že se to tak vydařilo a že to tak rychle mizí :) A gratuluju, že jsi nakonec ulovila ty Hroby, co jsi chtěla, i když jsi přišla později. Tipovala bych, že zrovna ty zmizí rychle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je měla zamluvené předem:). Však už se na ně prý ptali tři lidi, než jsem dorazila :D

      Vymazat
  3. Krásný report :) Mě se ten moc nápad líbí, už jenom proto, že mám moc ráda zvířátka :) Škoda, že to mám tak daleko :) Pořídila jsi si krásné kousky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Urcite utulek muzes podporit i na dalku, kdyz budes chtit:)

      Vymazat
  5. Hezký report. :) Škoda, že bydlím daleko a nemohla jsem tam přijet achjo moc mě to mrzí.

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný výběr a krásný obraz :3 a 870 Kč jako příspěvek je velmi slušné ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, taky myslim, udelala jsem, co bylo v mych financnich silach:)

      Vymazat
  7. nápad je to skvělý :)) zítra se tam chystáme s kamarádkou, snad tam na nás něco zbylo :D

    OdpovědětVymazat
  8. Super report! Bazárek jsem nestihla, ale možná se stavím zítra :)

    OdpovědětVymazat
  9. Schválně jsem zmobilizovala přítele abychom bazárek stihli ještě dneska večer. On si vybral šálek na espresso a byl naprosto v šoku, když si slečny řekli o deset korun (samozřejmě, že na zvěř nemohl přispět desetikorunou, takže tam nechal "trochu víc"). Knihy už byly hodně přebrané, ale já ulovila francouzsko-český slovník (za úsměvně nízkou cenu, kterou jsem taky úplně neakceptovala), takže jsme šťastná, že jsme na chlupáče (a vlastně i opeřence) alespoň něco přispěli.
    Je to krásný projekt a moc se mi líbí způsob, jakým je možné útulek podpořit :) příště rozhodně přinesu nějaké věci k prodeji

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné úlovky, škoda že je to v Brně. To je pro mě daleko, když musím chodit do práce...

    OdpovědětVymazat
  11. Vážně mě mrzí, že se všechny super akce konají tak daleko. Jinak bezva report :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Doporučím každému, kdo hledá obchodní úvěr, Le_Meridianovi, který mi pomohl s úvěrem na čtyři miliony USD na spuštění mého podniku Quilting a bylo to rychlé. Mohou financovat až do výše 900.000.000.000 dolarů (devět set milionů dolarů) v každém regionu světa, pokud je možné zaručit na projektech 1,9% ROI. Proces byl rychlý a bezpečný. Rozhodně to byla pozitivní zkušenost. Vyhněte se podvodníkům a kontaktujte Le_Meridian Funding Service On. info@lemeridianfds.com WhatsApp ... + 19893943740. pokud hledáte obchodní úvěr, díky.
    Leslie,

    OdpovědětVymazat