06 února, 2016

Narozeniny:)

 

Je to tak, dnes (vlastně včera) slavím své dvaadvacáté narozeniny. Z toho plyne za á, že jsem Vodnář a za bé, že budu nakupovat knihy. No a jaké? Pojďme se na ně podívat podrobně.



Dvě spolužačky ze střední kdysi bývaly skvělými kamarádkami, ale život je odfoukl každou na jinou stranu. Casey moderuje v televizi pořad o celebritách a jde z večírku do večírku, doma ji ale čeká jen prázdný byt. Rachel je vdaná a vychovává tři děti, z nichž jedno se ještě batolí a s druhými dvěma cloumá puberta. Pak se na třídním srazu odehraje cosi magického a Casey s Rachel se druhý den ráno probudí se strašnou kocovinou – a v těle té druhé. Vypůjčený život je přiměje uvědomit si, po čem vlastně doopravdy touží…








Své tělo a krev zaslibte Impériu. Srdce si však ponechejte.
Sirotek bojující za svou rodinu. Voják bojující za svobodu. Jiskra v popelu je epická fantasy odehrávající se v brutálním světě podobném Římské říši. Laia je dívka z lidu Učenců, který žije pod tvrdou nadvládou Válečnického impéria. Když je její bratr zatčen za velezradu, nabídnou jí učenečtí povstalci bojující proti Impériu dohodu: pokud se nechá prodat jako otrokyně na imperiální vojenskou akademii a bude pro ně špehovat, zachrání jejího bratra před popravou.
Elias, nejlepší voják na akademii, je znechucený pronásledováním a zabíjením Učenců a rozhodne se dezertovat. Než však stačí utéct, dostane příkaz zúčastnit se Zkoušek, nemilosrdné soutěže, z níž má vzejít nový válečnický císař. Prohrát znamená okamžitou smrt, zvítězit znamená ztratit vlastní duši.
Když se Laiiny a Eliasovy cesty na akademii zkříží, oba zjistí, že jejich osudy jsou propojené víc, než by si vůbec dokázali představit, a že jejich rozhodnutí může změnit budoucnost celého Impéria.



 Snila ten nejnebezpečnější sen – sen o rovnosti.
Čtyři sta let po jaderném výbuchu se civilizace i příroda na Zemi výrazně proměnily v nový, primitivní svět. Přestože již Zemi neohrožuje vše pohlcující nukleární oheň a radioaktivní záření přestalo působit, z neznámých příčin se lidé začnou rodit jen jako dvojčata. První z páru – Alfa je vždy ve vynikající fyzické kondici, druhý – Omega se však narodí vždy s deformitou. I když mají Alfové i Omegové nerovné postavení a to vyvolává neustálé konflikty a boje, oba geny zároveň bezpodmínečně spojuje stigma – krutá skutečnost, před kterou nelze uniknout. Pokud jeden z dvojice zemře, umírá i ten druhý.
Cass je vzácný typ Omegy – je obdařena jasnovidectvím. Její bratr Zach má zase velkou moc v Radě Alfů. Cass se odváží snít nejnebezpečnější ze snů – sen o rovnosti mezi oběma skupinami. A právě kvůli tomu se dostane do hledáčku jak svého bratra, tak celé Rady i hnutí odporu Omegů.



U Kázání ohně jsem si nebyla celkem jistá, zda koupit či nekoupit. Po neslavných knihách od Yoli, jako je Útěk z teritoria smrti, Dopisy na konec světa a Vymyslela som si ťa knihy od nich dvakrát promyslím, než je koupím. Opravdu dávám na vaše recenze a jsem si jistá, že víte, o čem píšete. Ještě přemýšlím o Odpusť mi, Megan. Pokud už někdo četl, napište názor:). Ale Kázání ohně bylo na instagramu čtenářkou pochváleno, tudíž je teď v mé knihovničce:). Jiskra v popelu byla sázka na jistotu. Host je skělé nakladatelství a pečlivě si vybírá, co vydá. Navíc jsem měla Jiskru vyhlédlou už na GR, takže... No a Tvůj báječný život chci už od ledna, čekala jsem, až vyjde. Mám ráda tyto romány se zajímavm námětem.


Po nákupech mi vyhládlo, a tak jsem si zašla zavvzpomínat na mé mladší já, které milovalo Happy meal. Samozřejmě kvůli hračce. Vůbec nevím, co jsem to dnes za hračku dostala (nechala jsem se překvapit), ale asi jsem nějaký poník :D. Ta porce jídla mi připadala tak malá...No, možná je to tím, že sama už jsem velká...:D


No a toto je můj celkový nákup. Batůžek jsem si koupila vlastně jako první. Je z F&F, asi ho nikdo nechtěl, visel zaprášený nad kabátama strašně dlouho, až jsem se nad ním slitovala:). A je skvělý, vše se mi tam vešlo a navíc jej lze nosit ke sportovnímu i elegantnějšímu oblečení. Nesmím opomenout i úžasný obal od Decente BB, kde paní vyrábí na zakázku! No a nakonec naušničky, kolem těch jsem chodila téměř rok. Ty čiré jsem měla dnes na plese (ano, večer jsem završila plesem). Fotky a videa najdete na mém instagramu:).


Už se těším, až si vše přečtu:). Vše jsem samozřejmě nakoupila v Knihách Dobrovský:).

http://eshop.knihydobrovsky.cz


11 komentářů:

  1. Gratuluji kolegyně vodnářko :-) Já měla narozeniny ve čtvrtek. Moje knihy: Ostré předměty-výborné, Jsou světla, která nevidíme-je na cestě a Ten, kdo stojí v koutě-čeká až na ni příjde řada.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to opožděně všechno nejlepší! :)
    Dopisy na konec světa jsem ve čtvrtek přečetla bylo to skvělé :)
    Všechny tvé přírůstky mě zaujali,takže se po nich musím podívat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nej, krásné knihy. Jiskru v popelu už mám taky doma a zbylé dvě taky nutně potřebuji.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší také přeji :) Moc se mi líbí tvé dárky. I když mezi knížkami bych si asi nevybrala, obal, náušnice i batoh jsou úplně skvělý!!
    V.

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší! :) Moc pěkné dárečky :) Ať se ti daří i nadále! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné dárečky :) A Happy Meeeeeeaaal :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulujem :) A som veľmi zvedavá, čo povieš na Jiskra v popelu, teším sa na recenziu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné knížky! Jiskra v popelu mě zaujala. Těším se na její recenzi.

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno nejlepší, Adris ;) Tvůj báječný život mám taky doma a těším se na něj. Jiskra v popela mi má dorazit. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Všechno nejlepší, Adris ;) Tvůj báječný život mám taky doma a těším se na něj. Jiskra v popela mi má dorazit. :)

    OdpovědětVymazat