16 prosince, 2015

Vánoční knižní hop

Veselé Vánoce:).

Rozhodla jsem se zúčastnit Vánočního knižního hopu. Soutěž je pouze pro čtenáře s českou doručovací adresou.
Soutěž končí 22.12. 2015 v 17:00
A o co, že soutěžíte?


Koukala jsem, že jí má hodně lidí na wishlistě, tak snad někomu udělám radost:). Recenze.

Úkol:

* Udělej pět dřepů (to máš za to cukroví :D)
* Napiš mi jméno/přezdívku, adresu blogu a email
Kdo chce, nechť se stane mým pravidelným čtenářem a hlasuje v anketě. Taky mám facebook i instagram (kdyby se někdo nudil).

Výherce bude vylosován. Nechť osud rozhodne (já už nemám sílu :D).


Tento hop pořádá:
Knižní doupě
 A můžete odhopkat na další blogy:).

58 komentářů:

  1. Endyna20
    Barbora.langerova98@gmail.com
    Dřepy udělány

    OdpovědětVymazat
  2. Dagmar Kulísková
    kuliskova.d@seznam.cz
    Dřepy splněny ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Adris, ty dřepy jsou parádní!:-D
    Michaela Tyrová
    michaela.tyrova@seznam.cz
    Díky za soutěž, už tě sledují nějakou dobu.;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám oddřepováno :D
    Bára Lokočová
    balokoc@seznam.cz

    Veselé Vánoce! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dřepy s velkou radostí udělány :D
    Renaiti + nreedus-lhemsworth.blog.cz + renaiti@seznam.cz

    Přeji krásně prožité svátky a pěkné dárečky pod stromečkem :)...

    OdpovědětVymazat
  6. Dřepy - uff, že jsem si to nepřečetla dřív zrovna jsem docvičila a už ani nemůžu koukat... :D
    MischaS_
    kanka.michaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. fis.rena@seznam.cz
    Drzim si pesti :D Renata Fišerová

    OdpovědětVymazat
  8. Lucy Lillianne
    lucy-lillianne.blogspot.cz
    luculi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Veronika Policerová
    verypo@seznam.cz
    :D

    OdpovědětVymazat
  10. Moon Rains
    heroines-never-fade.blogspot.sk
    dominika1508@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Schmetti
    blumemsprache.blog.cz
    schmetti.teri@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Hapos
    pospichalova.hannah@seznam.cz
    Krásné svátky :)

    OdpovědětVymazat
  13. Po téhle knize toužím.
    knihomolka@centrum.cz
    http://kniho.blogspot.cz/2015/12/vanocni-knizni-hop.html#gpluscomments

    OdpovědětVymazat
  14. Monika, moncik.11@seznam.cz, vidíš a zrovna dneska jsem si říkala, jak včera byla moje kolena hrozně těžce zatěžována :D Díky za následky!!!!!!!!!:D

    OdpovědětVymazat
  15. Konečně jsem se k těm dřepům dostala :D říkám si už tak měsíc, že budou vánoce a cukroví, tak bych měla aspoň trochu cvičit :D tak jsem konečně dostala důvod. Takže děkuju :D :D.
    *Verča*
    v.novakova179@seznam.cz
    http://fandombeforebloodcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. V.
    A little piece of books
    knizkyjsouinacool@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Dřepy udělány, ale cukroví jsem ještě žádný neměla, tak se cítím ošizena. :D

    Kate
    katerinakaderkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Uděláno :D Dokonce 10 :D

    Amberk
    levhardice@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Cukroví jsem sice tento rok ještě neokusila, ale pět dřepů jsem úspěšně absolvovala, protože si vánoční sladkosti momentálně nahrazuji salámem (což je možná ještě horší varianta). :D

    Adalynka
    ada.prokopova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Dřepy jsem nedělala X let. Au, moje kolena :-) Michaela Barthová, mail: siraelxy@gmail.com, blog:www. Siraelxy.blogspot.cz
    Mimochodem- tu knížku mám ve wish listu taky:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Milunka21
    piesse15@seznam.cz
    Nechtělo se mi,ale dělala jsem je :-D a jsem ted pěkně rozlámaná :-D

    OdpovědětVymazat
  22. rady
    radana12@seznam.cz
    dřepy jsem zvládla - au, moje koleno :-(

    OdpovědětVymazat
  23. Marie Daňková
    kivsa@seznam.cz
    Dřepy zatím udělány v mysli, v reálu provedu, až mi trochu vytráví :D

    OdpovědětVymazat
  24. Jsem asi úplně mimo všechny,ale jediné cukroví co sním jsou perníčky :-D Nevím kde se stala chyba :-D
    Dřepy splněny :)
    Sea Book
    seabook04@gmail.com
    Sleduji i na YT,máš skvělá videa :)

    OdpovědětVymazat
  25. Denisa, Denyii :)
    denyii.blogspot.cz
    email: denisaciprysova@seznam.cz

    Dřepy jsem udělala, díky za ně, alespoň jsem se konečně rozhoupala zvednut zadek ze židle :D

    OdpovědětVymazat
  26. Erný
    my-beloved-books.blogspot.cz
    andy.pavlicek@seznam.cz

    Dřepy už nechci ani vidět, ze školy mi stačí! :D

    OdpovědětVymazat
  27. Nikča
    nikola.krcova@seznam.cz
    dřepy hotovy, i když mě to stálo hodně úsilí :D

    OdpovědětVymazat
  28. Nessa
    http://knizni-putovani.blogspot.cz/
    Sara.Kopalova97@seznam.cz
    Dřepy splněny!..:D

    OdpovědětVymazat
  29. hmmm.. pět dřepů... fajn :D
    Mrs. Jungová
    http://mrs-jungova.blogspot.cz
    rossettinks@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Já dneska udělala už 500 dřepů v různých obměnách, pět dalších mě nezabije :D
    adriana.gombalova@seznam.cz
    Adri Gom

    OdpovědětVymazat
  31. Pět dřepů nezvládnu, zakopla jsem na schodech a narazila si koleno, takže jsem ráda, že vůbec dokážu nějak pajdat :D Takže místo toho posiluju svaly na rukách, když se snažím věčně odněkud vstát a nejde mi to :D Ale slibuju, že jakmile bude noha v pohodě, tak je s radostí udělám - a nelžu, když řeknu, že se na to strašně těším :D
    Jana
    christiane08@seznam.cz
    Krásné Vánoce!! :)

    OdpovědětVymazat
  32. Kristýna Kaderová
    kristynakaderova.blogspot.cz
    kakristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Dana Goliášová
    danago@seznam.cz
    dřepy udělány , i když cukroví jsem ještě něměla

    OdpovědětVymazat
  34. Za mou vášeň pro sladké bych musela udělat asi tisíc dřepů, ale to bych nepřežila :-D
    Šárka Fofoňková
    http://mujknizniraj.blogspot.cz/
    funny75@seznam.cz

    Sleduji již dlouho každý tvůj krok :-D Přeji krásné vánoce, Adri :)

    OdpovědětVymazat
  35. Veronica Orphan
    manson-ka@centrum.cz
    Drepy si dam klidne kazdy den. :-D Diky za motivaci :-D

    OdpovědětVymazat
  36. Dřepy už jsem dneska naštěstí dělala :D.
    Ailes
    http://livres-libri.blogspot.com
    bloglivreslibri@gmail.com

    Přeji pěkné Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  37. Cukroví nejím, nebo spíš se snažím se jím moc necpát. Dřepy ti klidně ale udělám, jen ne hned. Jsem ve škole, mám mít hodinu a vypadalo by to dost divně, kdybych začala. ;)
    Mary-berry
    Na svém blog jsem už delší dobu neaktivní, no, ale klidně ti odkaz přidám :D anime-love-13.blog.cz
    marie.hoangova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Šári
    http://readersari.blogspot.cz
    suchardovasarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Camellia
    colorful-haze.blogspot.cz
    jasmin.a(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Eru
    http://the-beginning-of-eternity.blogspot.cz/
    ivana.kanovska@gmail.com

    Skvělá výzva :D Jinak krásné Vánoce. ;)

    OdpovědětVymazat
  41. Alesh
    lair-of-books.blog.cz
    lair-of-books@email.cz

    Přeji ti krásné Vánoce. :)

    OdpovědětVymazat
  42. Drepy mám za sebou, neviem, či sa môže súťažiť aj zo Slovenska. Ak nie, nevadí, nejak to prežijem a aspoň som si trochu zacvičila :D. Veselé Vianoce.
    Soňa
    sonka.juhasziova2@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. madlenka
    http://ineedstoriestolive.blogspot.cz
    h.madlenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Terisekk
    svet-knih-terisekk.blogspot.cz
    Terisekk.07@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Pět dřepů si udělám v rámci večerního workoutu :D
    Melinda
    http://books-postcards-geocaches.blogspot.cz
    MelindaMyAddictions@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Těch pět dřepů si rozdělím v rámci celého dne, přece jen po operaci to není úplně ok :D
    Mišalína
    mis.q@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Stepy chvíli po obede to je teda něco ale hotovo :D
    Pistácie
    Email:HajkovaVeronika@email.cz
    Blog:www.pistacie-pise-svuj-scenar.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Dřepy teď dělám pravidelně v pauzách u učení, docela to pomáhá rozproudit krev, takže s radostí splněno! :)
    Dana
    d.nka@seznam.cz
    Blog: http://stripkypribehu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  49. WeRonnie
    verzapadlikova@seznam.cz
    http://bookmakesushappy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  50. Lucifereeek
    L.u.s.i.n.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Dřepy provedeny, i když mám pocit, že za cukroví bych jich musela udělat nejméně 10× více :D
    Díky za HOP!

    Neon
    starshinecka4@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Dřepy jsou splněné :) Zrovna jsem pekla cukroví a k povinnosti pekařky patří ochutnat, takže dřepy se hodily :)

    Děkuji za Hop a přeji ti krásné Vánoce :)
    Aires
    Sabkapolakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Nevadí, že jsem udělala squaty? Aby mi to neničilo kolena :D

    Eliz, majda.fiedlerova@gmail.com

    Pěkné svátky!

    OdpovědětVymazat
  54. Zacvičím si večer, to se počítá, ne? :D No tak jo, udělala jsem je rovnou (taky se přidávám ke squatům) :)
    Akemi, bianca7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat