21 února, 2015

Prázdniny

Už celý minulý týden jsem se těšila na jarní prázdniny. Už mám plné zuby těch dramatických, výtvarných a hudebních činností. A teď už jsou moje prázdniny u konce...Měla jsem v plánu přečíst všechny knihy, které mám v poličce už kdoví jak dlouho..Třeba Muž jménem Ove, Zimní příběh, Zlodějka knih, Roštěnka....A nakonec jsem se zmohla jen na dočtení Miniaturisty a Klejinčino tajemství:(. To je opravdu bída. Jenže už tak strašně dlouho mě žádná kniha, žadný příběh nedokázal uchvátit, oddělat, dostat...
Čtu všechno tak povrchně a nedokážu se začíst. Tak si pořád říkám, co to se mnou je? Že bych potřebovala něco těžšího? Jiný žánr?...Těžko říct. A tak je pro mě stále těžší se do něčeho začíst. Sklouzlo to ke koukání na připitomnělé sitcomy na Smíchově:/.
Musím se z toho ale dostat protožéééééééé.............


 Ááno, přišla mi knížka, kterou jsem si vybrala na doporučení Rodaw z Knihánkova:) Po Klejinčinu tajemství, které se mi líbilo moc, jsem se nemohla už vůbec začíst. Zkoušela jsem střídat humor s vážnější tematikou a nic moc. Do této knihy jsem se prostě nemohla začíst...Trochu mě to vtáhlo až někdy na 70 straně, což je teda celkem děs. Uvidíme, jak to bude pokračovat dál:). Každopádně už se těším na Marťana.
 No, a abych jenom nečetla, dala jsem svému tělu co proto...:D. Mamka udělala pizzy a tak jsme se prožraly až k bolavému břichu (doufám, že můj blog nenavštěvuje nějaký poradce výživy).

No...mamka si objednala knížku "z druhé ruky". Knížka byla krásná, nečtená...ale ten přebal se paní nepovedl...:D
V Litomyšli budeme po prázdninách hraví...:)




Jelikož mi v ntb umřel Windows, budu teď muset číst o sto šest. Po Ve stínu černých ptáků se vrhnu na Muž jménem Ove (který mě tedy svým vtipem a nudným prostředím nijak nenadchl) a poté nejspíš slupnu Roštěnku a Deníček blondýny a budu se moct věnovat Zlodějce knih, Černobílí svět a Zimní příběh.

A někam ještě musím vmáčknout Marťana...No tak to čau za měsíc nebo dva...:D.

Žádné komentáře:

Okomentovat