02 dubna, 2017

Knihovníček 2017: Březen: Kniha s číslem v názvu

 Tak hledám, hledám hledám a... Nenacházím! Já zkrátka nemám knihy s číslem v názvu! Jediné knihy, které se k tomu přibližují jsou:

První konecKolikrát můžete ztratit člověka, kterého milujete?

Osudem Katherine a Matthewa je rodit se stále znovu a znovu, století za stoletím. Jejich přítomnost pokaždé změní historii o fous k lepšímu a pokaždé se do sebe beznadějně zamilují, ale osud je vždy tragicky rozdělí.

Od dob krymské války, obléhání Carlisle až po brzkou budoucnost v letech 2019 a 2039 obětují své životy, aby zachránili svět. Ale proč se pořád vrací zpátky? Čeho musí dosáhnout, než jim bude umožněno žít v lásce a míru? Možná ten další konec bude jiný





První hrob napravo
Druhý hrob nalevo
Třetí hrob před nosem

Originální „paranormální thriller“ plný humoru, napětí a neuvěřitelných zvratů. Charley Davidsonová je soukromá detektivka, moderní žena s běžnými starostmi a problémy. To ovšem jenom na první pohled … Ve skutečnosti se narodila jako bytost s nadpřirozenými schopnostmi, která dokáže vstoupit do světa zesnulých. Zemřelé vidí všude kolem, může se jich dotýkat a oni jí pomáhají s řešením případů. Všechno je o to složitější, že vyšetřovatelku sleduje tajuplný muž, „syn Satanův“, jehož šarmu Charley nedokáže odolat. Kdo je ten záhadný hrdina, o kterém se jí zdají sny plné vášně? Je vůbec živý, nebo je mrtvý? A co by se stalo, kdyby mu podlehla?



Takže budu vycházet z nich. Knihu První konec jsem si zakoupila před několika měsíci, neboť mi připomněla andělskou sérii Pád, v níž se pracuje se stejným námětem. V těěchto sériích jde hlavně o reinkarnaci, takzvané převtělování se, znovuzrození. Dva lidé, kteří jsou si souzeni ale nemohou být spolu, se rodí pořád a pořád dokola, dokud nezlomí to, co je odděluje. Je to nádherný námět. Bohužel u série Pád mě zklamalo zpracování nebo překlad - nevím, každopádně mi přišlo, že dialogy nedávaly smysl. Avšak si plánuji tuto sérii přečíst. První konec jsem ještě nepřečetla, bohužel na něj nezbyl čas. Přednost dostávaly recenzáky. Uvidíme, jak to bude v budoucnu.

Co se série hrobů týče, jsem si jistá, že mě nadchne. Holka s nadpřirozenou schopností probouzet mrtvé, jež morbidně využívá svého břitkého humoru je přesně něco pro mě. Dokonce již vyšel i čtvrtý díl této série. Bohužel se však i tyto knihy řadí mezi ty nepřečtené. Snažím se to teď dohonit, ale nějak mi to nevychází. Nedokážu si představit booktubery, kteří do toho ještě několik hodin stříhají videa. Já to nedávám ani tak:).

A jaké knihy s číslem v názvu máte vy?

1 komentář: