23 února, 2017

Ediční plán CooBoo

To CooBoo mě letos zabije. Jedna lepší kniha než druhá!! Už se nemůžu dočkat dubna♥. Pojďte se mrknout, co bych si přála já.

 Pokračování Divoké písně si nenechám ujít. Jsem už za půlkou a je to skvělé! Originální a podmanivé!


 Druhý díl Dcery mě zajímá, je to sice taková oddechovka, ale stejně - chci to :D.

 Tak tadyty krásky chci obě prosím. A hned. Teď. ŠUP!

 Hmm, na tuto jsem čekala už minulý rok. Povídky v Dárku jsou moc pěkné, tak uvidíme, jestli je letní vydání předčí:).

 Zde mě zaujala podobnost s Petrem Panem, a také jsem zvědavá, o čem a jaké to bude.

 Na pokračování Dvora se třepu už od dočtení jedničky. Fakt boží!

 Pro mě ST skončil už v podstatě čtvrtým dílem.. Ale teda, když se ta Sarah nechce dát...:).

 První díl Kaninu se mi líbil, určitě půjdu do zbytku. Krásné obálky!

 U této knihy jsem váhala. Je to takové podivné. A proto chci zjistit, co se za tím skrývá.

 ♥♥ Trocha romantiky na zimu..

 Ale toto je úplně originální záležitost. To musím mít!

 Ach, na tebe už aky čekám dlouho...

 Bude to romantika nebo boj nebo co? Uvidíme!

 Prví díl byl samá akce, teď by to chtělo trochu víc love. Bude to?

 Na scifi nejsem, ale skoky do různých dimenzí za hezounkem může být super (mimochodem, připomnělo mi to Pasažérku).

 Jééé, tak na tu jsem taky čekala a čekala. Nocte je super román. Ten konec mě dostal. Moc se těším!

No a samozřejmě...Chci vědět, co ta naše Henrietka s Nikčou budou vyvádět dál...♥

10 komentářů:

  1. Na Repliku se těším! Lauren Oliver je jedna z mála YA autorek, které dokážu číst.

    OdpovědětVymazat
  2. Hm, tak dík, fakt jako dík no :D celou dobu odolávám si jejich edičák otevřít, tak si říkám, že ty tady třeba budeš mít jenom pár knih. A co? A začínám šetřit :D Ještěže jsou už za 10 měsíců Vánoce zas :D

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto chápu tvé nadšení, já už mám koenčně Keplera skoro doma a těšila jsme se asi 4 měsíce :D CooBoo mě ale svoji nabídkou nikdy nezaujalo. Nevím, asi moc nenáročná četba pro mě, nebo spíše žánr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ty nejsi na tento typ knih. Proto mě překvapuje, ze porad pravidelne navstevujes muj blog. Ne, ze by mi to vadilo:). Diky!

      Vymazat
  4. Určitě se shodneme, prakticky na všem :) Čeká nás na knížky bohatý rok :) Obávám se že na konci roku se moje CooBoo polička praskne pod váhou nových knih :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jejich ediční plán, je jako procházka růžovou zahradou :-) Těším se snad na všechno :-)

    OdpovědětVymazat