21 srpna, 2016

Knižní TAG

Rozhodla jsem se vyplnit TAG o knihách. Tady je:).

1. Máš doma určité místo pro čtení?
Ano, v podstatě. Nejvíce čtu v křesle v obývacím pokoji. Nevím proč, alepřitahuje mě víc než pohovka či postel. Pokud je léto, čtu nejraději venku, u stolku a pod slunečníkem.


2. Záložka nebo náhodný kus papíru?
Snažím se využívat hlavně záložky, ale často je ztrácím! Takže, když ji v rychlosti nemohu najít a potřebuji od knihy na chvíli odejít, tak do ní vrazím cokoli, co je poblíž. Třeba mobil nebo balíček kapesníků.

3. Můžeš přestat číst kdekoliv chceš nebo musíš dojít ke konci kapitoly, na konec strany a podobně?
Mohu přestat naprosto kdykoli. Klidně přestanu i uprostřed napínavé akce, kdy hrdinu nahání nepřátelé. Vlastně to dělám celkem často. Někdo, když je napínavá scéna, přeskakuje dopředu, aby věděl, jak to dopadne. Někdo rychleji čte. Já knihu odložím a až ten stres ze mě odpadne, zase se začtu. Taky je mi fuk, jestli skončím větou nebo kapitolou. Kam dojdu, tam dojdu.
 
4. Jíš nebo piješ během čtení?
Ne. Nechápu, jak bych držela hrnek. Při mým štěstí bych to do té knihy vyklopila. A jíst už vůbec. Já se dívám, abych se trefila do pusy s lžičkou, to bych toho moc nenačetla.

5. Můžeš číst při poslouchání hudby nebo dívání se na televizi?
Jelikož čtu za čilého ruchu puštěné TV a hádek mamky a ségry, tak bych řekla že ano. Ale hudba do uší mi vadí.

6. Jedna kniha nebo všechny najednou?
Jedna. Ale rozečtených mám víc.

7. Čtení nahlas nebo potichu ve své hlavě?
V hlavě. Nechápu, kdo by četl sám pro sebe nahlas (?).
 
8. Čteš dopředu nebo přeskakuješ stránky?
Ani jedno.

9. Píšeš do knih?
Nikdy. Přijde mi nechutné, jak si tam někdo i zvýrazňuje zvýrazňovačem a připisuje poznámky.
 

10. Jakou knížku máš rozečtenou? Jakou knihu se chystáš číst?
Rozečtenou mám aktuálně knihu od CooBoo, Stránky světa a pár dalších. A nechystám se pak už na nic. 
 

11. Jak nacházíš nové knihy ke čtení?
Prostřednictvím wishlistů jiných blogerů nebo reklam nakladatelství. Každopádě spíše nakupuji další díly sérií.

12. Kdy jsi začal číst?
Už jako malá, tenkrát byl jakýsi balíček knihy + kazety. Přinesl mi je Ježíšek. Pak přišla dlouhá éra Barbie knih a následně Lanczovek.

13. Jak často si kupuješ knihy?
Teď už ne tolik. Mrzí mě, že mám v knihovně rok, dva netknuté knihy. Dokupuji jen série a občas něco, co mi opravdu padne do oka. 
 
14. Jak často se podíváš na poslední stránku knihy?
Občas mrknu na poslední větu, ale to dělám zřídka. Spíš vůbec.
TAG je z blogu Knižní Brloh. 
 






6 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý tag :)
    Také čtu většinou v křesle :) I když, postel je na čtení prostě také ideální :D
    Se "záložkami" jsme na tom stejně, občas taky nemám nic po ruce tak tam prostě šoupnu, co jde :D
    Já tedy akční scény nikdy nepřestávám číst, vlastně bych řekla, že čtu ještě rychleji. A obvykle raději dočtu kapitolu, i když někdy také musím udělat vyjímku.
    Také mám většinou rozečteno více knih, ale vážně bych se toho zvyku měla zbavit, potom mi to všechno trvá déle.
    Na Stránky světa se hrozně těším :)

    OdpovědětVymazat
  3. To křeslo je super! :) A taky mám problém u čtení pít a knížku nepobryndat :D

    OdpovědětVymazat