02 dubna, 2016

Březnové shrnutí

Březnové shrnutí je tady! A co všechno mám?



První knihou je Ten, kdo stojí v koutě. Rozhodla jsem se pro ni na základě vašich recenzí. Film mě moc nenadchl, tak snad bude kniha lepší:).

Kluk na větvi je příjemná a milá novinka, námětově podobná Mauglímu, avšak mnohem modernějšímu. Recenze.

Všichni jsme hleděli vzhůru a Zamilovanou hypnotizérku (recenze) jsem dostala jako recenzní výtisk, stejně jako úžasné Noční můry, na které teď píši recenzi.

My nejsme my jsem zakoupila v Levných knihách, jsem na knihu zvdavá, docela mě překvapilo, že se ocitla ve výprodeji.

No a nakonec můj objev - nádherné a úžasné omalovánky od Grady, Říše snů. Nenechte si je ujít! Žádné jiné se jim nevyrovnají! Říši snů a Proměny zvířat ilustroval Kerby Rosanes, kterého můžete najít i na instagramu.
 


 

 

12 komentářů:

  1. Krásné přírůstky :). Akorát omalovánky mám raději od Johanny Basfordové, od Kerbyho mi tolik nesedí :). Ale Tobě přeji, ať si je naplno vychutnáš! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mne se zas ty její nelibi 😀. Tyto ilustrace jsou jedine, ktere me zaujaly. Dekuji:)

      Vymazat
  2. Říši snů jsem už obdivovala na tvým instagramu. Miluju tyhle ilustrace a teďka jsou všechny dohromady v omalovánkách?! To je fakt snad sen :D Musím šetřit na dovolenou, ale obávám se, že zase podlehnu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, ze me sledujes! Diky. Podlehni:). Dvestepade neni tolik;). A pokud mas isic nebo rodinny pas, mas u nas 10% slevu.

      Vymazat
  3. Skvělé přírůstky. :) Hlavně Říše snů, ta vypadá naprosto nádherně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super přírůstky! A říše snů je krásná, ale já na omalovánky fakt nejsem, takže ji i tak nejspíš pořizovat nebudu. Ale možná po ní někdy sáhnu až budu shánět dárek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja na ne taky nejsem. Dvoje uz jsem prodala, nebavily me. Ale tyto me hrozne bavi. Ty ilustrace jsou nadherne.

      Vymazat
  5. Krásné přírůstky, ty omalovánky jsou nádherné, já mám doma České motivy a ještě jsem na ně od Vánoc nesáhla ups :D A na Ten kdo stojí v koutě se chystám už asi dva roky a zatím nějak ne a ne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi dělá problém se jim věnovat, i když jsou náááádherné.

      Vymazat