12 února, 2016

Tip na knihu

Přináším tip na novinku od Talpressu, fantasy od američanky s čínskými kořeny, Marie Lu. Pomozte mi rozhodnout se, zda knihu koupit:).

Adelinu Amouteru změnila horečka krve. Před deseti lety se její zemí prohnala epidemie smrtící choroby. Většina nakažených zemřela, ale děti, které přežily, vyvázly s podivnými cejchy. Adelině se zbarvily vlasy na stříbrno, řasy zbledly a místo levého oka má teď jen klikatou jizvu. Její krutý otec věří, že je malfetto, které ničí pověst rodiny a stojí v cestě jejich štěstí. O některých přeživších se však říká, že mají víc než jen jizvy - věří se, že mají záhadné a mocné dary, a přestože jejich totožnosti zůstávají skryté, začalo se jim říkat Mladí vyvolení. Adelina se stane členkou jejich tajného společenství, její schopnosti postupně sílí a vzbuzují respekt i oprávněné obavy.












Celkem mě láká i díky recenzi na webu Knižní závislost, kde je vcelku chválená. Četli jste ji? Nebo o ní také uvažujete?

2 komentáře:

  1. Anotace by ušla, vypadá to docela zajímavě, ale obálka je příšerná. Určitě by mě nenapadlo po knize v knihkupectví sáhnout. Pochvalnou recenzi si přečtu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, na obálku si hodně lidí stěžuje :D. Mně připomíná nějakou PC hru. Ale příběh mě hodně zaujal;)

      Vymazat