08 května, 2015

Fotky z nové prodejny:)

Prodejna je už přes týden otevřená a momentálně probíhá akce 50% sleva na vybrané tituly ke Dni matek:)

Kdopak už v nové prodejně byl? A jak se vám líbí? 
Je menší, z velké většiny stále abecedně nezařazená (takže ani já vám s hledáním moc nepomůžu, leda vám řeknu, že tady je sci-fi a támhle sport a hledej kdo můžeš:D) a máme nějaký nedostatek zboží, protože některé staré várky  nám ze skladů ještě nedorazily a novinky přicházejí postupně. Včera jsem třeba vybalovala Pátou ženu, Lauru, Jednu malou lež a spoustu dětských knížek:). Už jen čekám, kdy otevřu box a bude tam k vybalení tisíc Elit :D. Je po nich celkem poptávka:). Ale zdá se mi, že nejvíc máme fantasy a scifi. Už jsem nevěděla "kam s tim".  Na vás teď je, abyste si šli něco koupit a udělali místečko na další tituly :D. Nebo už snad budu dělat komínky na zemi :D:D.
A pokud mě chcete navštívit, budu tam zítra:).














Žádné komentáře:

Okomentovat