16 února, 2015

Jsem zpět:)

Ahojky:) Tak jsem přežila lyžařský kurz a dokonce jsem si nic nezlomila =D. Nakonec mi bobování, sáňkování ani ježdění jen tak po prdeli nebylo dovoleno ale s lyžema jsem se skamarádila a už sjedu (sice jak pos*aná babička ale co už) červenou! A běžky mě bavily taky:).



Samozřejmě jsme udělali kolektivní foto....

 Ano, toto je náš pokoj. Kdo by řek, do jakých malých prostorů je možné nacpat tři postele.
.

No a nejlepší jídlo dne: Karbanátek a bramborová kaše kterou si někteří z nás odseděli na WC

Takže hurá na Dolní Moravu hotel Sněžník.



No ale už dost o mém zábavném lyžařském kurzu.
Právě jsem se pustila do četby Klejinčina tajemství, koupila jsem si Muž jménem Ove a na cestě mám Ve stínu černých ptáků. Už se moc těším, až vám napíšu recenze:)

2 komentáře:

  1. Gratuluji k lyžování. Já jsem si minulý týden na to stoupla po šestadvaceti letech a doufám, že dalších 26let na nich stát nebudu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Měla jsem podobné pocity ale teď už vzpomínám (nebo si připomínám) hlavně to dobré..:D

      Vymazat